2012 Annual Report – SATT Sud Est positioned itself as a key player in economic development associated with innovation and met its objectives

par | Mar 29, 2013

Review the results of SATT Sud Est 1st year of activity browsing its 2012 Annual Report

Couverture du Rapport Annuel 2012 de la SATT Sud EstThe 2012 Annual Report goes back over business and successes, mainly:

• 2012 technology development projects,
  • Technologies licensed towards the economic fabric.

Olivier FRENEAUX, President & CEO, is proud of the results obtained in 2012, accordingly to the company’s main objectives:

In just a few months, we succeeded in making a fully operational company from a very theoretical model that is focused on developing the competitiveness of companies through innovation as well as on start-up creation.

Download SATT Sud Est 2012 Annual Report as PDF file [in French]

Passer de l’invention à l’innovation est un émerveillement. Et nous avons de la chance, c’est notre métier.

Découvrez comment la SATT Sud-Est accélère le transfert de technologies en fédérant les acteurs de la recherche et de l’entreprise. Du brevet à la licence d’exploitation, en passant par la preuve de concept, la SATT Sud-Est s’impose dans les Régions Sud et Corse comme un acteur incontournable de l’innovation.

Siège
Le Silo, 35 Quai du Lazaret, CS 70545
13304 Marseille Cedex 02

La SATT Sud-Est
Projet financé avec le concours de l'Union Européenne avec le Fonds Européen de Développement Régional.